Sunday, May 1, 2011

I'm thinking of.......Beauty Products Review~

Wohoo...For the first time ever ni aku nak buat review pasal produk kecantikan. Tak pernah2 lagi ni..huhu

Rasa cam best pulak..Lagi pun aku memang suka la bab-bab produk-produk ni. Selalu jugak aku ikut perkembangan. Kadang2 ada jugak kwn 2 aku tanya mana shampoo best, mascara ke yg best tanya pendapat aku. FYI, aku memang suka bab2 kecantikan ni,  memang dulu sampai skarang ada cita2 nk jd make up artist ke pemilik spa ke..best siot..huhu..tp dah terambik TESL nk wat mcm mana.

Anyway, aku da lama tak guna BM dalm blog or dalam penulisan (kecuali dlm chat, tp bnyak BI gak)..nnti org kata aku perasan mat saleh plak kan...tak guna2 bhasa Melayu apa kes minah ni (dah kena dah pun-banyak kali)..ok2 so aku guna bm untuk pos kali ni..dlm sibuk nk exam last paper hari selasa ni pun aku smpat lg tulis blog..huhu

OK, so the review will be in the next post, not this one of course..bear with me ok..or move on..hahaha.

Peace~

No comments:

Post a Comment